Cele mai economice masini utilitare sunt cele pe GPL! Motoarele diesel urmeaza sa fie scoase din joc

Echipa Whattruck a testat zeci de modele utilitare in ultimii ani in Romania, insa de fiecare data cand vorbim de economie de combustibil nu putem observa faptul ca cele mai bune masini din aceasta categorie sunt cele pe GPL NU CELE DIESEL!

La prima vedere acest lucru poate parea imposibil, insa toti cei care merg cu aceste masini stiu ca o utilitara chiar si moderna de ultima generatie are un consum mediu de motorina in medie de 9-10 litri atunci cand mergem in extraurban, si peste 13 litri atunci cand mergem in sarcina in orasele agomerate.

masini utilitare gpl, sprinter gpl vs sprinter diesel, renault trafic 2.0 dci vs trafic 2.0i GPL, consum trafic gpl, consum ford transit 2.3 gpl, consum gpl masini 3.5 tone, costuri mici tomasetto, instalatii gpl bucuresti gpl , fiat fiorino gpl, fiat doblo gpl, fiat ducator gpl, renault kangoo gpl, instalatii gpl tomasetto 2018

De partea cealalta de exemplu un Renault Trafic cu motorul pe benzina de doi litri si 115 CP consum in medie doar 15 litri de GPL in sarcina intr-un oras precum Bucurestiul.

Adica consumul real comparat cu cel pe motorina este de 7.5 litri in Bucuresti fata de cei 13 litri motorina pe aceelasi circuit si in aceelasi conditii.

Marea probema a segmentului esta aceea ca nu prea mai exista modele comerciale pe benzina si GPL pentru ca producatorii stiu ca o masina diesel are costuri reale FOARTE MARI de interetinere dupa ce masina iesel din garantie.

masini utilitare gpl, sprinter gpl vs sprinter diesel, renault trafic 2.0 dci vs trafic 2.0i GPL, consum trafic gpl, consum ford transit 2.3 gpl, consum gpl masini 3.5 tone, costuri mici tomasetto, instalatii gpl bucuresti gpl , fiat fiorino gpl, fiat doblo gpl, fiat ducator gpl, renault kangoo gpl, instalatii gpl tomasetto 2018

Aici spunem ca toate modelele comerciale de pana la 3.5 tone au sisteme EGR care se strica, supraalimemtare turbo care sunt deja celebre ca au o perioada scurta de viata sau ca un set de injectoare pentru un diesel costa in medie peste 400 euro fara manopera.

Un motor pe benzina este aspirat si in afara de revizia de ulei clasica si cea a sistemului GPL costurile pentru 200.000 de km sunt extrem de mici fata de costurile unui diesel!

masini utilitare gpl, sprinter gpl vs sprinter diesel, renault trafic 2.0 dci vs trafic 2.0i GPL, consum trafic gpl, consum ford transit 2.3 gpl, consum gpl masini 3.5 tone, costuri mici tomasetto, instalatii gpl bucuresti gpl , fiat fiorino gpl, fiat doblo gpl, fiat ducator gpl, renault kangoo gpl, instalatii gpl tomasetto 2018

SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:

3 ani garantie fara limita de km! TVA si montaj inclus!

Tel:+ 0721.910.970

De Luni-Vineri interval 10-19.00

masini utilitare gpl, sprinter gpl vs sprinter diesel, renault trafic 2.0 dci vs trafic 2.0i GPL, consum trafic gpl, consum ford transit 2.3 gpl, consum gpl masini 3.5 tone, costuri mici tomasetto, instalatii gpl bucuresti gpl , fiat fiorino gpl, fiat doblo gpl, fiat ducator gpl, renault kangoo gpl, instalatii gpl tomasetto 2018

contact gpl, tomasetto bucuresti, service gpl, tomasetto stag oferte, vanzari tomasetto, autogaz vanzari gpl, programari gpl tomasetto, service reparatii gpl

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.