Uzina Dacia prezenta in anul 1979 prima masina Dacia 1310 M care mergea pe matanol

Dacia 1310 M a fost un automobil construit pentru un singur scop: reducerea consumul de benzina. Masina a fost realizata la Pitesti de catre un colectiv de ingineri priceputi specializati pe proiecte speciale si era dotata cu motor de 1289 cmc, cel de pe Dacia 1300 si 1310 normala, care producea tot 56 cp ca masina de serie.

Dacia 1310 M , imagini Dacia 1310 M , Dacia 1310 M metanol, oficial dacia metanol, Dacia 1310 M 1979, lansare Dacia 1310 M metanol, dacia gpl, dacia 1310 gpl, tomasetto stag dacai 1310, instaltatii gpl dacia 1310, masini rare Dacia 1310 M

Motorul functiona cu benzina si metanol, stocate in rezervoare separate, “intalnirea” avand loc in camera de amestec a carburatorului.

In plus fata de o masina normala, Dacia 1310 M are un rezervor suplimentar dotat cu pompa electrica pentru admisia si refularea acestuia si a unei modificari a carburatorului: o camera de nivel constant, suplimentara, ce alimenteaza camera de amestec.

Dacia 1310 M , imagini Dacia 1310 M , Dacia 1310 M metanol, oficial dacia metanol, Dacia 1310 M 1979, lansare Dacia 1310 M metanol, dacia gpl, dacia 1310 gpl, tomasetto stag dacai 1310, instaltatii gpl dacia 1310, masini rare Dacia 1310 M

Abia in anul 2008 Dacia avea sa dezvolte prima generatie de modele Logan I care sa fie echipate din fabrica cu o instalatie GPL.

S:4Tuning

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s