Senatul Romaniei propune ca 30% dintre autobuze si microbuze sa mearga pe GPL

Guvernul Romaniei doreste sa introduca o noua legislatie care obliga companiile care fac transport in comun sa utilizeze un parc auto cu minim 30% dintre masini care merge pe GPL.

autobuze gpl, microbuze gpl, sprinter gpl, renault master gpl, fiat ducato gpl, opel movano gpl, mercedes citaro gpl, autobuze scania gpl, autobuze urbane gpl, conversie gpl utilitare 3.5 tone, pret instalatie gpl sprinter, gpl renault master, gpl renault trafic, ratb autobuze gpl, microbuze extraurbane gpl

Aceasta decizie este conforma cu legislatia UE care forteaza marii transportatori sa-si cumpere masini ( autobuze, microbuze etc) pe GPL pentru a reduce emisiile de noxe.

In Romania din pacate transportatorii prefera sa cumpere autobuze si microbuze pe motorina care polueaza excesiv in special in orasele aglomerate.

autobuze gpl, microbuze gpl, sprinter gpl, renault master gpl, fiat ducato gpl, opel movano gpl, mercedes citaro gpl, autobuze scania gpl, autobuze urbane gpl, conversie gpl utilitare 3.5 tone, pret instalatie gpl sprinter, gpl renault master, gpl renault trafic, ratb autobuze gpl, microbuze extraurbane gpl

In gama celor care vand microbuze si autobuze din Europa de vest exista si optiunea de a cumpara masina de noua pe GPL sau CNG, aceasta din urma fiind putin recomandata in Romania pentru ca nu exista statii de CNG.

Atat Mercedes, Renault si Opel au in gama microbuze cu motoare pe benzina si GPL, motoare care consuma in medie cu pana la 50% mai putin decat cele clasice pe motorina.

autobuze gpl, microbuze gpl, sprinter gpl, renault master gpl, fiat ducato gpl, opel movano gpl, mercedes citaro gpl, autobuze scania gpl, autobuze urbane gpl, conversie gpl utilitare 3.5 tone, pret instalatie gpl sprinter, gpl renault master, gpl renault trafic, ratb autobuze gpl, microbuze extraurbane gpl

“Autorităţile publice locale, regiile autonome şi societăţile aflate în subordinea unităţilor administrativ-teritoriale vor achiziţiona mijloace de transport călători acţionate prin motoare cu propulsie electrica, tehnologii verzi de tipul Electrice, Hybrid, Hybrid Plug-in, Hydrogen (FCV), motoare cu propulsie pe gaz natural comprimat, motoare cu propulsie pe gaz natural lichefiat şi motoare cu propulsie pe biogaz în proporţie de minim 30% din necesarul de achiziţii viitoare.

sryju5eu7

Procentul va fi calculat din totalul numărului de autovehicule achiziţionate într-un an”, scrie în proiectul. Noile prevederi se vor aplica inclusiv mijloacelor de transport şcolar (microbuze şi autobuze).

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s