Problemele masinilor cu injectie directa si GPL

skyactiv gpl, lpg skyactiv, prins liqui maxi, direct injection lpg, injectie lichida gpl, gpl injectie directa, motor fsi gpl, motor ecoboost gpl, gdi pe gpl, tfsi pe gpl, inejctie directa lichida gpl, gpl mers amestec, consum gpl stag400 dpi, consum prin liqui maxi 2.0, probleme gpl motoare injectie directa, service gpl injectie directaNu de putine ori am fost contactati de clienti care doresc sa monteze pe masinile lor o instalatie GPL pentru a reduce costurile de utilizare.

Ei bine daca vorbim de o masina cu injectie multipunct sau chiar monopunct putem sa montam fara probleme in instalatie gpl Tomaseeto STAG care pe parcursul anilor a dovedit care este cea mai buna din Romania.

skyactiv gpl, lpg skyactiv, prins liqui maxi, direct injection lpg, injectie lichida gpl, gpl injectie directa, motor fsi gpl, motor ecoboost gpl, gdi pe gpl, tfsi pe gpl, inejctie directa lichida gpl, gpl mers amestec, consum gpl stag400 dpi, consum prin liqui maxi 2.0, probleme gpl motoare injectie directa, service gpl injectie directaIn schimb exista si clienti care detin masini cu motoare care au injectie directa si aici ne referim la cunoscutele motoare FSI, TFSi,GDI, SCI, TCE sau ECOBOOST de ultima generatie, masini care necesita o instalatie GPL mult mai complicata.

DE CE SA NU MONTAM GPL PE INJECTIE DIRECTA?

-pentru ca pretul unei instalatii este mult prea mare ( + 5400 lei pe un motor de 100 CP).

-pentru ca pretul de achizitie se reduce doar cand faci peste 150.000 km .

pentru ca instalatiile gpl inj directa merg in amestec ( 40% GPL si 60% benzina).

-pentru ca inca nu exista o instalatie gpl cu injectie directa foarte eficienta

-pentru ca exista prea putine unitati service care sa fie capabile a monta si calibra o asemenea instalatie

skyactiv gpl, lpg skyactiv, prins liqui maxi, direct injection lpg, injectie lichida gpl, gpl injectie directa, motor fsi gpl, motor ecoboost gpl, gdi pe gpl, tfsi pe gpl, inejctie directa lichida gpl, gpl mers amestec, consum gpl stag400 dpi, consum prin liqui maxi 2.0, probleme gpl motoare injectie directa, service gpl injectie directaSE MERITA INJECTIA DIRECTA LICHIDA?

Da aici putem spune ca Prins este un leader in acest segment si instalatia sa Direct LiquiMax 2.0 este cea mai avansata de pe piata,

Singurul inconvent este pretul de achizitie care poate ajunge lejer in zona de 2.000-3.000 euro cu TVA si montaj inclus.

Pana atunci recomandam clientilor cu masini cu motoare cu injectie directa sa incerce sa mearga pe benzina sa-si vanda masina in detrimentul unui model cu un motor cu injectie multipunct clasica.

Mai multe informatii la AUTOGAZBUCURESTI@GMAIL.COM

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s